Johnny Nash - I Can See Clearly Now

040710



En sinds ik toch een en al bezig was met rare experimenten (Wannabe bewegende Flash posters, Rick Rolling), kan het toch geen kwaad om ook een keer voor 3D te gaan. Ik doe niet aan thema's, maar toevallig mag ik vandaag mijn diploma ophalen en krijg ik een jaarboek, dat volledig in '3D' 'schijnt' 'te' 'zijn'. Puur toeval, echt waar. Verder moet ik zo'n vies zwart pak aan op deze zomerdagen en krijg ik een 'speech' 'van' 'een' 'leerkracht' die ik niet eens ken, waarschijnlijk is 'ie van een andere school.

En-nie-wee, How Clearly Can You See? (Erg grappig ook nog...)



Okee, ik heb ook maar m'n best gedaan, dus als je het niet kan zien: doe zelf ook eens je best dan. Plus, ik loop weer achter, wahoo, maar ik ga vanavond voetbal kijken, dus screw it en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten